Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een een Ford Mondeo uit het jaar 2000. Sinds kort gaat het bestuurdersslot niet meer open met de sleutel, op slot doen kan wel. Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
749

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een be

Toegevoegd na 3 minuten:
dat is een bekend Ford kwaaltje na verloop van tijd slijt de sleutel waardoor hij niet meer goed reageert snel een nieuwe laten maken anders kan je dalijk je auto ook niet meer starten ik heb dat zelf ook een keer gehad met een Ford Sierra bij de sleutelmaker een nieuwe laten maken en toen was het probleem verholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry ik had het antwoord eerst moeten verwijderen en dan opnieuw moeten antwoorden maar om dan binnen een minuut na plaatsing een duimpje omlaag te geven vind ik een beetje overdreven iedereen kan toch zien dat het antwoord nog niet volledig was.
Dat er even wat verkeerd gegaan was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Sommige mensen zijn wel erg snel met hun duimpjes omlaag hier. Misschien moet de redactie een tijd van 5 minuten laten voordat een duimpje gegeven kan worden. Van mij een plus.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding