Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

BMW 320d heb een klein probleem en een vraag ?

BMW 320d elke x hoor ik een bonk geluid als ik optrek bij het schakelen ben naar garage geweest die zei dat het aan een rubber lag die bij de aandrijfas dicht bij zit en draag arm ofzo iets. heeft iemand dit ook mee gemaakt of gehoord of iets ?

2e vraag ,

beste touren die je kan maken in en uit de bebouwde kom met een bmw 320d .. ?

mvg,,

Sullo

PS: mocht dit eerder zijn geplaatst door me zelf sry daar voor ben net nieuw op de site weet nog niet veel van af in iedergeval al bedankt voor jullie hulp !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Het geluid: dan denk ik aan een motorsteun versleten, losgetrild of een combinatie daarvan.
Het beste aantal toeren is nul, dan slijt ie 't langzaamst :).
Enfin, of je nu binnen of buiten de bebouwde kom bent, dat maakt voor de motor niet zoveel uit. Gewoon rijden waarmee de auto het lekkerst aanvoelt, en da's waarschijnlijk zo minimaal rond de 1750 toeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het de motorsteun is dan moet je het kunnen zien aan dat het blok er scheef inhangt. Waar komt het geluid vandaan?? voor, achter links, rechts???? Wat heeft ie precies opgetild in de garage dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kunnen je draagrubbers zijn van je blok, dat klopt. maar zijn ze echt versleten of alleen wat "gekrompen" als het te erg is zal de garage echt wel advies geven ze te vervangen.

Toeren rond de 2000 denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vermoedelijk is het vanglager van de tussenas stuk.^lr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Controleer onder de auto de conditie van gemarkeerd onderdeel. De tussenas moet hierin 'strak' opgesloten zitten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing