Moet ik deze rekening betalen? Zie uitleg.
Ik heb in juli mijn vorige auto ter reparatie naar een dealer gebracht. Ik wilde de auto verkopen, maar het motormanagemant lampje brandde en dat wilde ik uit hebben zodat ik de auto fatsoenlijk kon verkopen of inruilen. Ik heb erbij vermeld dat het me niet teveel moest kosten en dat ik in principe maximaal 200 euro wilde uitgeven.
Toen ik na mijn werk de auto op wilde halen was deze echter nog niet klaar. Ze hadden een sensor eruit gehaald en getest, maar deze bleek niet kapot. Toen ze de sensor terug wilden plaatsen kregen ze hem niet meer erin en hebben ze allerlei toeren moeten uithalen om deze uiteindelijk weer terug geplaatst te krijgen.
De volgende dag kon ik mijn auto dan ophalen, maar de rekening was nog niet klaar. Het lampje was uit, maar na een uur brandde die weer. Ik ben er mee terug geweest, maar er werd mij gezegd dat ze er vanwege de kosten, niet meer aan konden doen. Na ongeveer 1,5 maand kreeg ik de rekening thuis gestuurd. Een rekening van 400 euro.
Wat kan ik nu doen? Moet ik deze rekening nu betalen? Wat zijn andere stappen die ik nog kan ondernemen. De auto heb ik overigens niet meer. Die heb ik ingeruild, met het brandend storingslampje.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.