Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost het spuiten van 1 autodeur ongeveer?

Heb een deuk in 1 deur en heb een andere deur gevonden maar die is niet in de juiste kleur.Dus wat kost 1 deur spuiten ongeveer.Graag met link van bedrijven waar je online offerte kunt aanvragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hallo Werk,

Als het puur om het spuiten gaat is het vanaf 150 euro
Dit is dan voor een uniekleur zonder blanke lak.
Bij metallic en parelmoer kleuren moet je rekenen op 200 á 250 euro.
Let er wel op dat 1 deur spuiten in metallic of parelmoer meest de aangrenzende delen "uitgespoten" moeten worden om kleurverschil te voorkomen.
Bij donkere metallic's kan je de gok nemen om het niet te laten doen, maar bij zilveren is het zeker aan te raden.

Bij b.v Alacar kun je een online offerte krijgen www.alacar.nl.

Let er wel op dat bij de deur ook nog demontage van b.v spiegel/stootlijsten/rubbers e.d. zit wat niet in de prijs is berekend.

Succes ermee,
Leonard

Toegevoegd na 8 minuten:
Verder adviseer ik je om het niet online te doen, maar gewoon bij een paar autoschadebedrijven bij jou in de buurt langs te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt eraan wat voor lak het is, bij metallic lak moeten ze een groot stuk meespuiten om kleurverschil te voorkomen. Dan kost het zo'n 2000 euro.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb het over de totale kosten dus spuiten, een nieuwe deur, accesoires, loon, vervangend vervoer en andere kosten. Het was ook niet het goedkoopste schade bedrijf omdat het onder de verzekering viel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen link voor jou .
Maar een autodeur laten spuiten kost tussen de 100-150 euro .
Ligt ook aan de grote van de deur .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing