Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn de auto van de politie te koop

Ik zag net bij wegmisbruikers dat de politie het type auto dat wij willen veel gebruikt dus ik vroeg me af wanneer deze auto's uit dienst gingen en of ze dan verkocht werden overgespoten natuurlijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het je afraden eentje te kopen, deze auto's zijn meestal helemaal afgeragd: kijk maar bij wegmidbruikers - als ze iemand achtervolgen enzo schakelen ze altijd in hoge toeren en geven ze flink gas etc.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
idd, plus stoepjes meepakken etc.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de afgeschreven en overtollige spullen van de overheid worden verkocht via de Dienst Domeinen. Zo ook de auto's van de politie.

Zaken als striping, transparanten en dakopbouw worden uiteraard van tevoren verwijderd.

Overigens zijn de auto's van de politie over het algemeen zo afgeragd, dat je ze tweedehands beter niet kunt aanschaffen. Is bijna gegarandeerd een probleem auto.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens ! Ik heb een aantal jaren bij de politie gewerkt (hondenbrigade) en ik weet dat zéér intensief gebruikt worden, om het maar tactvol te zeggen.
Verder worden ze natuurlijk volledig gestript aangeboden zodat het niet meer als politie is te herkennen. ME-bussen worden ook (gestript) verkocht maar zijn door de beplating zo enorm zwaar dat het voor "normaal" weggebruik te zwaar en daarom te duur is.

Andere antwoorden (2)

Ja te koop bij de domeinen . Daar worden voertuigen Vd politie ,dus auto's ,motor fietsen enz maar ook politie boten ,enz . Per op bod ,of intekening ,of afslag geveild. Staat in kleine advertentie 's in de dagbladen ,of nu misschien ook op internet . Succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/dfd475802fc7566bfac75bfe811d6d17.php
Afhankelijk van het soort constructie wat een korps heeft mbt het wagenpark kan je voertuigen kopen via de Domeinen, echter in sommige gevallen kan je voertuigen ook aantreffen (zonder striping) op grote autoveilingen. Dan is er ook een aantal voertuigen die je nooit kan kopen. Dit omdat er misbruik van gemaakt zou kunnen worden . Denk dan aan gepantserde auto's en bijvoorbeeld ME voertuigen. Dit soort vooertuigen mag alleen worden verkocht onder speciale voorwaarden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding