Dien ik de voorrijkosten te betalen als de ANWB het probleem niet verhelpt?
Ik had vandaag pech onderweg. Ik kon geen gas meer geven en ook niet meer starten. De politie heeft mij gesleept naar de dichtstbijzijnde parkeerplaats en daar heb ik de ANWB gebeld. Omdat ik geen lid was, moet ik lid worden en voorrijkosten van 150 euro te betalen. Daar ging ik mee akkoord, maar ik ging er wel vanuit dat ik geholpen kon worden. Nou moest ik ten eerste twee uur wachten, en toen de monteur er eindelijk was, kon hij het probleem niet verhelpen en moesten ze mij achterlaten. Toen heb ik mijn vader gebeld of hij mij kon ophalen en toen hij was gearriveerd had hij het probleem binnen 3 minuten opgelost. Er was namelijk een zekering stuk gegaan en deze heeft hij vervangen. Ik kon weer rijden.
Nou ben ik het dus niet eens met die voorrijkosten van 150 euro. En lid worden? Dat wil ik wel.
Toegevoegd na 6 dagen:
Nou ik heb contact opgenomen met de ANWB en ze zeiden dat er stroom was gemeten dus dat de zekering niet stuk kon zijn. Feit blijft dat een slechts een nieuwe zekering ervoor zorgde dat ik kon rijden, dus wie heeft gelijk?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.