Wat is een leuke auto voor een gezin met 3 kinderen (1 baby) als er te weinig geld ter beschikking is?
Een collega moet helaas een andere auto, zal naar verwachting misschien 2000 ervoor kunnen krijgen nog. En misschien nog max. 2000 kunnen lenen om op ongeveer 4000 euro uit te komen.
Welke auto (merk en model) zo voor dit gezin geschikt zijn?
3.6K
3.6K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is ook nog een optie dat 'OV' heet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alsof het OV praktisch is met kleine kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.autotrack.nl/tweedehands
Snap niet dat je het hier vraagt. het ligt toch aan wat hun willen?
Ik bedoel dan, wat willen ze? Hoeveel deuren, hoe moet het exterieur dr uit zien, het interieur, hoeveel verbruikt zo'n auto, wat voor merk (niet geheel onbelangrijk), de kleur, de transmisse, brandstof, garantie, carosserievorm, aantal deuren, aantal personen en hoe veilig moet zo'n auto zijn.
wat zijn hun voorkeuren?
Als je dát weet, dan kan je hier die vraag stellen, maar op iets als "wat is leuk voor een collega die een auto nodig heeft", kan je geen duidelijk antwoord geeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@bigmomma, Er zijn genoeg van deze gezinnen in NL en daarmee ook op GV. Die kunnen aangeven welke auto zij hebben en zij daarvoor geschikt zijn.
Misschien kunnen daardoor wel de 'eisen' die je in eerste instantie vastlegt, vervallen.
Kortom genoeg mensen op GV die er wel een nuttig en zinnig antwoord op zou kunnen geven. Zo van deze auto, of let hierop en daarop, want daarmee krijg je te maken. Dat jij dat nu niet bent is dan ook niet erg... Dan kan je de vraag overslaan.
Misschien kunnen daardoor wel de 'eisen' die je in eerste instantie vastlegt, vervallen.
Kortom genoeg mensen op GV die er wel een nuttig en zinnig antwoord op zou kunnen geven. Zo van deze auto, of let hierop en daarop, want daarmee krijg je te maken. Dat jij dat nu niet bent is dan ook niet erg... Dan kan je de vraag overslaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal ik dan ook doen;) want ik kan ook geen antwoord geven, aangezien ik zelf geen auto heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er te weinig geld is, is geen auto de beste auto. Een auto is een luxe product, en als je niet genoeg geld hebt zul je daarop moeten bezuinigen. Dat is echt het beste advies wat je je collega kunt geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maare, ik vind 4000 best een behoorlijk bedrag nog om een auto voor uit te kunnen kiezen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee eens ik ben helemaal pro volvo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gaan voor een Opel Astra stegewagon, een betouwbare redelijk goedkope veilige gezinsauto. Heb er zelf jaren een gehad, nu door om standig heden ford niet zo fijn als de ipel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles behalve een Opel ! Hondenhokken en nog slecht ook, alleen merkt de gemiddelde Opelrijder dat niet omdat ze niet beter weten (lol).
Er staat "Leuke Auto", niet " burgerlijk hondenhok".
Er staat "Leuke Auto", niet " burgerlijk hondenhok".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met z'n vijven ben je met het OV waarschijnlijk zowat duurder uit dan met een auto. De Railrunners kosten tegenwoordig ook al 2 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat wanneer je een budget van max. 4000 euro hebt en je wilt een goede en veilige auto hebben, dat je dat idee uit je hoofd moet zetten. Dan maar lopen en fietsen. Voor dat geld kunt je niks goeds kopen, dat ook nog veiligheid bied aan je gezin (incl. die 3 kinderen). Je zult reeel moeten blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cuca, wat een haat tegen een Opel, wat is jou advies?
Of nog niet ontdekt waar de gaspendaal van een auto zit?
Of nog niet ontdekt waar de gaspendaal van een auto zit?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.