Seat Inca start niet meer - Help, weet niet meer wat het nu is, al 3 garages gehad. Zie uitleg.
Auto had startproblemen:soms niets als resultaat (geen geluid) bij omdraaien sleutel, vooral als je net n stuk had gereden. Stond auto 2 weken stil dan was starten geen probleem. Ik dacht dat t iets met startslot was. 1e garage heeft startmotor vervangen, omdat die volgens hen kapot was. Probleem bleef. 2e garage, waar auto gekeurd moest worden, heeft elektrisch blokje achter startslot vervangen, dat was doorgebrand. Probleem leek weg mr toen ik hem startte deed hij t toch niet. Zij daar gekeken, ze d88 dat startkrans uit startmotor niet nr voren kwam. Auto terug nr 1e garage, die heeft week lang elke dag auto paar x gestart, deed t volgens hen gewoon. Auto terug nr huis. Week later nog eens geprobeerd, auto start weer niet, terug nr garage gesleept want ondertss was accu leeggestart. Zij starten hem met hulpaccu en veel gas bijgeven tijdens het starten. Auto terug nr huis. Nr t zuiden gereden, volgende morgen weer niet starten. Nr garage 3 gesleept, nieuwe brandstofpomp erin. Probleem blijft nog steeds: je hoort startmotor wel ronddraaien mr hij slaat niet aan, pas na vaak vaak starten en veel gas bijgeven wel, als dan de accu nog niet leeg is. Nu start hij meestal wel als je net heel eind hebt gereden maar niet als hij tijd stil gestaan heeft.
HELPHELPHELP. Heb nog garantie bij de 1e garage op startmotor, mr als dat niet t probleem is moet ik kosten vr onderzoek ook betalen daar, bovendien wil ik hem daar dan ook niet laten maken want ik vertrouw hen vr geen meter.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.