Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Lelijke kras op mijn auto. Hoe pak ik dat aan?

Geen idee hoe het is gekomen, maar ik zit met een lelijke kras op mijn auto. Ook behoorlijk diep. Ben er niet voor verzekerd. Ik overweeg het te laten repareren. Als het 600 Euro kost doe ik het niet, en bij 150 Euro mogelijk wel. Ik kan langs een paar schadebedrijven gaan, en een offerte vragen, maar hoe pak ik dat aan? Iemand die er 100 Euro voor vraagt, gooit er misschien alleen een lik verf over, en iemand die 400 Euro vraagt, repareert het zo, dat je er niets meer van ziet. Kun je een bepaalde garantie vragen, en hoe doe je dat? Zijn er keurmerken voor dit soort bedrijven? Moet ik ergens anders op letten? En heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
http://autokrassen.nl/index_flash.html
Alle adviezen zeer welkom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Na mijn reacties toch maar ff een antwoord .
De garantie hoef je niet te vragen als je naar een Focwa aangesloten autoschadebedrijf gaat, dan krijg je 4 jaar garantie .
En ja ik heb ervaring met autokrassen.nl , een hoop klanten met klachten, maar alle waarde naar zijn geld.

Toegevoegd na 1 minuut:
P.S kijk even in je polis of je verzekerd bent voor vandalisme .....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jammer dat je geen foto van de schade hebt bijgevoegd anders had ik een gerichter antwoord kunnen geven. Er zijn vele bedrijven waar je naartoe kan zoals Care die is alom bekend en goed.
Maar ik zou zelf eerst naar een plaatselijk schade bedrijf gaan en informeren en gewoon vragen wat hun verwachten wat het eindresultaat gaat worden! Daar zou je je aan vast mogen houden want een mondelinge overeenkomst is bindend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kras verwijderen kan via www. Autokrassen.nl kost ongeveer 50 euro per deel en je kan erop wachten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan t ook even met commandant proberen daar gaan bijna alle krassen mee weg en kan je gewoon bij de praxis halen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi ik heb zeer goede ervaring met Eivanas.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry ik moest eerst even inloggen... Ik heb dus een zeer goede ervaring met Eivanas. Alleen moet je even checken op wat voor soort onderdeel de kras zit: op kunststof of op het metaal. Op het kunststof zal die hem er niet uit kunnen krijgen, dat doet ie dan ook niet. Ik zou zeggen ga eens langs bij hem op één van de locaties waar die werkt en laat het door hem bekijken. Ik heb verschillende krasjes door hem laten verwijderen en het werkt echt zoals het op de site vermeld staat... Mocht je nog een vraag hebben aan mij, stel die dan gerust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het vervolg aanspraak maken op het waarborgfonds.
Gaat je nu niet meer lukken, je hebt inmiddels met je auto gereden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing