Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste, goedkoopste 7p. Auto?

Door gezinsuitbreiding zijn we opeens met z'n zessen en is er een mogelijkheid dat dat zeven wordt. Dat past niet in onze huidige auto.
Nu ben ik op zoek naar een comfortabel alternatief.
Wij rijden gemiddeld 30.000 km per jaar, geregeld lange afstanden (1000 km).
Welke auto/bus/MPV is volgens jullie het meest geschikt. Comfortabel, veilig en ruim. Zuinig in verbruik en als het kan ook goedkoop in onderhoud.
Ik denk aan een transportmiddel tussen de 5 en 7 jaar oud, nieuwer mag maar 10.000 euro is toch wel een max, liever goedkoper.
Van starbless heb ik geleerd dat je via gaspedaal.nl ze kunt vinden, maar welke moet ik zoeken?

Beste antwoord is natuurlijk slecht mogelijk, maar het is de espace geworden, allemaal bedankt voor het meedenken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

kijk is naar een renault espace of een grand scinice. Prijzen liggen rond de 7 a 8 duizend voor bouwjaar 2002 tot 2004. Zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Suc6 en gefelisiteerd met je kleintje..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zou in dat geval voor een VW Transporter gaan Prana...

Deze zijn betaalbaar, confortable en zuinig...

Maar als het er 6 blijven dan kan je natuurlijk ook voor de VW Caddy gaan. Die is nog iets betaalbaarder en zuiniger dan de transporter...

Anders zit je al gauw in de richting van de SUV's, of de 4X4's:
BMW, AUDI, VOLVO, MERCEDES, NISSAN, MITSUBISHI, TOYOTA. rijden gemiddeld allemaal 1:15...

Nadeel van de BMW is wel dat die net zoals de panda door de mens met uitsterven word bedreigd;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rangerover 2.5 liter TDI uit 1999. Prima auto met BMW diesel en bekend de minst problematische RangeRover ooit. Circa 10.000 euro heb je er een.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Dacia Logan MCV is zeer zeker de goedkoopste en zal in zijn prijsklasse dan ook wel de beste zijn, gezien hij eigenlijk geen concorentie heeft.
Alleen gaan "beste" en "goedkoopste" volgens mij niet samen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opel Zafira
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gefeliciteerd ! wat leuk voor jullie.

Een Chevrolet Captiva is een betaalbare uitstekende
ruime 7 zitter!
De twee extra stoelen zitten achterin de kofferbak neergeklapt, je hebt ze dus altijd bij je, als je ze niet gebruikt klap je er een of twee neer, geen gesjouw met extra stoelen, ideaal !

Toegevoegd op 03-06-2009 09:13:46
Wat goed van jullie, om een 'lastige' puber te helpen,
bij mij op school zijn sommige kinderen 'lastig' omdat ze zich niet goed kunnen/willen uiten. sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing