Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een sterretje in je autoruit en je hebt een doorzichtige sticker, plaats je die aan de buitenkant of binnenkant?

Nadeel van de buitenkant is, dat de ruitenwisser stuk gaat door die oneffenheid.
Maar ik betwijfel of het aan de binnenkant wel effect/nut heeft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Buitenkant, hierdoor voorkom je extra vuil in de beschadiging danwel vocht waardoor de beschadiging niet snel groter zal worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De binnenkant lijkt me het beste. Ik weet niet of dat hij aan de buitenkant dan op het ruitenwisser oppervlak zou zitten, maar als het vochtig zou zijn, dan zou die sticker er in no-time weer afgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan de buitenzijde
ze zijn er voor gemaakt dat ze niet loslaten door vocht
en je ruitenwisser gaat echt niet kapot van die dunne sticker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de buitenkant!
Zo voorkom je dat er vuil in het sterretje komt waardoor het vulmiddel niet goed hecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je plakt een pleister toch ook niet in je lichaam? de beschadiging zit aan de buitenkant op gelaagd glas, aan de binnenkant een sticker plakken heeft geen enkele zin. Het is ook slechts een hulpmiddel om te voorkomen dat er vuil in komt en ter overbrugging van de tijd tussen het moment van beschadigen en de ruitreparatie, niet als leuke versiering waar je 3 jaar mee rond kunt blijven rijden. Geen wonder dat met al die plakkers op je ruit je wisserbladen niet goed meer vegen en harder slijten. (zie je andere vraag over vuile voorruit). Auto rijden is geen grap en al helemaal niet onder slechte weersomstandigheden. Denk voordat je wegrijdt eens aan je eigen veiligheid en die van anderen! Zou je toch geleerd moeten hebben, tijdens je rijlessen (?).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing