Hoe kan ik de FM radio ontvangst het zuiverst en beste verbeteren in de auto?

Ik wil graag de radio ontvangst in de auto verbeteren (FM). De auto heeft al een uitschuifbare antenne die altijd uitgeschoven staat.
Ook heb ik gelezen dat versterkers alleen maar negatieve invloed hebben.

Hoe kan ik alsnog mijn ontvangst optimaliseren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

de antenne zover mogelijk van de motor plaatsen. En de antenne zo dicht mogelijk bij je radio plaatsen. Een lastige combinatie meestal. En gaten in je auto boren is ook niet alles. Een raamantenne al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Men zou een ontstorings set kunnen plaatsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zorg ook voor een goede aarde.