Wat is de samenstelling van de laag nepsneeuw die in Moskou is neergelegd?

Het ziet er op foto's heel echt uit en je kunt er ook ballen van maken. Zie https://jeugdjournaal.nl/artikel/2316604-nepsneeuw-moet-voor-wintergevoel-zorgen-in-rusland.html en dan vooral de laatste foto.

4 jaar geleden
13.2K

Antwoorden (1)

Speciale machines vermalen ijs van ijsbanen tot kunstsneeuw. Hier kunnen ook ‘ijs-sneeuwballen’ van gemaakt worden.
De kunstsneeuw werd van de ijsbanen van de stad naar het Zaryadye-park en de Tverskaya-straat gebracht, zei het hoofd van de afdeling handel en diensten van Moskou Alexei Nemeryuk op 28 december op het radiostation Moscow Says.

Andere media meldden dat de nepsneeuw uit het buitenland werd gehaald. Maar dit kan nepnieuws zijn.