Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je gezien hebben in Chicago als je er alleen op zondag bent?

Ik ga binnenkort naar Chicago en heb alleen een vrije dag op zondag. Iemand een goede suggestie voor mij wat ik zou kunnen doen? Er zit een shopping mall en bioscoop vlakbij, maar ik weet niet of de winkels daar op zondag open zijn. Ik vind het leuker om iets van de omgeving te zien, maar hoe doe je dat zonder auto en met beperkte tijd (en budget!)?

NB. Ik logeer in het Westin hotel, 70 Yorktown Center, Lombard, Illinois 60148 . Is ook niet echt in het centrum.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Neem de metro naar Michigan avenue. Geweldig om daar rond te lopen en niet alleen voor de winkels. Je kan naar het John Hancock building, de oude watertoren en wat noordelijker zit het historisch museum. Je kan ook richting Lake Michigan gaan. Bezoek daar Navy Pier en doe een rondvaart op het meer en / of de Chicago river. Ben je een sportfan dan zou ik je aanraden ( mits ze thuis spelen ) om naar een honkbalwedstrijd van de chicago cubs te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als ik in Chicago zou zijn, bezocht ik een paar goeie bluesbars en jazzclubs. Chicago is dé muziekstad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Som;

Onderstaande links staan vol met tips.
Veel plezier in The Windy City.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het erg leuk vinden, als je mij daar zag, maar dat zit er helaas niet in!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sears tower of Hancock tower. Heel leuk is ook een boottocht over de Chicago river (ongeveer 1,5 uur), bijvoorbeeld met de Chicago architecture foundation (www.architecture.org). Of een wandeling in het Millenium Park met de Bean.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing