Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Tunesie, met name Sousse, echt zo lelijk als men zegt?

Toegevoegd na 12 uur:
Zou je 100 euro p.p. extra neerleggen om bijv 8 dagen naar egypte te gaan ipv tunisie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik ben er 3jr geleden geweest. Het is geen tropisch paradijs en er zijn wel grote verschillen te zien met ons land. Maar als lelijk zou ik het niet beschrijven. Wel is er richting de stadsgrenzen wat oudere rotzooi en wat meer stank.

Toegevoegd na 10 uur:
Ik zou er nu wel 100 euro extra voor neerleggen omdat ik egypte nog niets van heb gezien en tunesie wel. Als ik voor het eerst zou gaan zou ik die 100 euro er niet voor over hebben gehad. Ik zag in een ander antwoord dat het niet te vergelijken is met bijv spanje of griekenland enzo. Is waar, je bent meer op vakantie, er is niet een groot aanbod van nederlandse zaken. En waar jij winkelt (bijv de markt waarvan ik even de naam kwijt ben, maar het is bij de moskee in sousse) winkelt de lokale bevolking ook. Als toerist moet je alleen wel uitkijken voor prijsbedrog. En buschauffeurs die je herkennen vanuit de transfer ofzo. Je wil niet weten hoeveel buschauffeurs wij hebben ontmoet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ha, die mrN;

Google eens op afbeeldingen om een indruk te krijgen. Ik ben zelf in '85 een aantal weken in Tunesië geweest, heb er flink wat gezien en vond het een erg mooi land. Maar ik heb eigenlijk geen toeristenplaatsen en -hotels aangedaan, terwijl dat volgens mij juist de lelijke kant is die wordt bedoeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben vaak in Soudde geweest, en ook in Spanje. Tunesia is vele malen mooier dan spanje, bovendien niet allemaal ordinaire hollandse eettenten. Bovendien is het weer in Tunesia beter. Kijk ook eens naar Djerba.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sousse is niet lelijk, net zomin als Hammamet, Nabeul, en Monastir.Van Tunis was ik niet onder de indruk, maar ik vind grote delen van Vlaanderen een heel stuk lelijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ook!
Van Tunesie weet ik niet zo veel, wel van Egypte. Ik zou daar zeker heen gaan als ik in jouw schoenen zou staan. Ik vond het daar echt super mooi!!
En erg indrukwekkend, en als je een gids bij je hebt dan leer je ook veel over het vroegere Egypte enzo. Echt zo interessant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding