Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer is de piek in Nederland qua zomervakantie?

Met andere woorden: wanneer zijn de meeste mensen op vakantie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk zo maar op dit moment. Alle scholen in Nederland zijn nu gesloten en alle bouwvakkers genieten van hun vakantie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat verschilt per regio (noord Midden Zuid). In het Zuiden is de bouwvak deze week begonnen. Dat is de periode waarin de meeste mensen op vakantie/met vakantie zijn. Het noorden moet volgens mij alweer bijna naar school. Het midden (hoe toepasselijk) zit er tussenin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen leidraad, maar iedereen op mijn werk is nu met vakantie dus ik zou zeggen rond deze periode is de piek!
Ik denk dat het gros van de bevolking halverwege juli tot halverwege augustus op vakantie is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Week 30 t/m 32. Dit geldt voor ieder jaar. In deze periode hebben namelijk alle scholen in heel Nederland vakantie en is het ook nog eens de bouwvak.
De 3 weken ervoor en erna heeft een gedeelte van de scholen in Nederland vakantie. Welk gedeelte dit is varieert per jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je nu zo'n beetje op de piek van de vakantie zit. Het is tenminste lekker rustig op de A50 bijvoorbeeld, kan nu lekker opschieten!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding