Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Wij boeken vaak al ruim een half jaar van te voren de vakantie. Tot nu toe nooit nadelen van ondervonden. Er kan hooguit een belangrijke gebeurtenis in die periode vallen, die je zo lang van te voren nog niet kunt overzien (huwelijksfeest oid).
Ik raad je wel aan om altijd een annuleringsverzekering te nemen in geval van ziekte of erger binnen de familie.

Het enige risico dat ik kan verzinnen is dat je, tegen de tijd dat je echt op vakantie gaat, geen zin meer hebt om naar dat bepaalde land te gaan...wat mij gelukkig nog niet overkomen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat je kunt vergeten waar je heen gaat;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je zeker van je plekje bent en dat je er verder niet meer aan hoeft te denken.
Zelf boek ik mijn zomervakentie altijd rond eind november en vind het een heerlijk gevoel als ik me dan om niks meer hoeft druk te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moest gelijk denken aan een vroege aanbetaling maar dat is volgens mij het enige. Het grote voordeel is dat je een erg lange voorpret hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom je wat goedkoper uit. i.v.m hoog en laag seizoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er een negatief reisadvies wordt gegeven .
En als je naar een niet echt vakantieland gaat dat de tichet goedkoper kan worden. [ dat ze in de aanbieding gaan ]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing