Wanneer je een mobile-home boekt voor een autovakantie, boek je dan per mobile-home of per persoon?
Wij hebben in maart onze vakantie geboekt naar Italië. We gaan met eigen vervoer en er waren alleen nog vijf-persoons sta-caravans oftewel; mobile-homes beschikbaar. Ik zei toen nog tegen mijn vriend; het is wel ongunstig, want met zijn 2-en is net zo duur als met zijn vijven. Nu hebben we inmiddels iemand mee gevraagd (en niet om dan goedkoper uit te zijn maar voor de gezelligheid) en toen ik vanmorgen ging kijken hoe ik het aantal personen kon wijzigen, staat er in ééns; 3 keer reissom van €680 ipv twee keer reissom. Dit betekent dus dat het is veranderd. Maar als je bijvoorbeeld in Nederland een huisje boekt voor 10 personen en je gaat er met zijn tweetjes naar toe, betaal je toch net zoveel als je met zijn tienen zou gaan?
Mijn vraag is nu; wat moet ik hiermee? Mijn reisorganisatie bellen en het bedrag bijbetalen of advies van mijn vriend (op de gok diegene meenemen afwachten wat ze zeggen, bijbetalen ze kraaien er niet naar..
graag jullie antwoord!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.