Wat kan ik ondernemen tegen een reservering met Booking.com?
Ik heb 28-8-2017 gereserveerd voor 2 nachten in een Pension in Eltmann Bayern ...en betaald vooraf....via booking.com Bij aankomst afgelopen vrijdag 29-10-2017 en na 6 uur rijden was er niemand..2 uur gewacht en gebeld op mobiel en vaste telefoon...zonder antwoord te krijgen. sávonds laat kreeg ik toch nog een kamer voor 2 nachten ergens anders . Ik heb 90 euro overgemaakt 40 voor 2 nachten en 10 voor mijn teckel....weet iemand wat ik hier tegen kan ondernemen???
En heb je daarvoor moeten betalen?
2, ja het was 29.30,september 2017 en 1,oktober 2017
3, ik heb met Booking.com gebeld en gemaild en alles uitgelegt en kopieen van de hotel nota, foto van het pension en het briefje wat ik bij het pension heb achter gelaten. Ze konden mij niet helpen, het was mijn woord tegen het hare!!!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.