Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een leuke pub / club waar veel leuke meiden / vrouwen komen in London. Ik ben 37 jaar.?

Ik ga volgende week donderdag t/m zondag met een vriend naar London. We willen daar onder andere lekker gaan stappen. Ons hotel zit in de buurt van Soho.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De Hems, vlakbij Leicester Square.

Daarnaast is Zoo Bar een leuke tent (op Leicester Square) en Tiger Tiger is ook best gezellig.

Soho is trouwens niet echt de buurt om achter de dames aan te gaan, Soho is doorgaans een plaats waar veel homo's en lebiennes te vinden zijn.

Toegevoegd na 5 minuten:
Helemaal vergeten, De Hems is een Nederlandse bar, altijd erg druk en gezellig.

Op de map zie je hoe je vanaf Leicester Square naar De Hems komt en daarna naar Tiger Tiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee voor hetero's is de omgeving van Covent Garden beter geschikt
Kijk anders even bij Visitlondon, daar staan ook goeie tips voor pubs of café's met live muziek.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik weet niet of de eerste link werkt, maar op de 2e kun je ook zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in london is het bijna overal leuk dus dont worry suc6 en veelplezier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toh maar even een los antwoord geven: De omgeving van Soho is gay. Hetero's kunnen beter naar Convent Garden gaan. Wil je helemaal uit je bol, dat moet je op zaterdagavond naar The Church gaan. Ik weet niet dat is want ik stapte altijd in Soho. :-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij bent homo?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding