Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe is het voor een hond in Dubai?

Wij gaan een aantal jaren naar Dubai. Hoe is het daar voor een hond, een labrador. Kan je met je hond wandelen en kan hij ook ergens zwemmen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
Ritsuka
8 jaar geleden
let ook op inentingen enzo

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik heb zelf ook een paar honden, weet dat het hier voor honden in Dubai heel anders is dan in Ned. Ten eerste is het hier altijd warm en de zon schijnt elke dag. Vooral nu het wordt de volgende 3 maanden geen pretje voor de honden het kan op lopen naar 50 graden en kan je vertellen de mijne vinden het nu alleen nog maar fijn om heel de dag binnen te liggen met de airco aan. Verder laat ik ze nu uit 's morgens vroeg om 6 uur en 's avonds na 6 uur zodat de temp. iets aangenaamder is. Verder is het hier verboden om honden los te laten lopen en zeker nogen ze nergens op het strand. Toch zijn er mensen die dit doen in Dubai en nu ze veel strenger gaan worden staan daar hoge boetes tegen over. Vergeet niet dat moslim niet gek zijn op honden, ze zijn in hun ogen vies en onrein. Wel zijn hier dierenartsen deze zijn vaak van europeese nationaliteit maar ook deze weten dat de expert hier goed verdiendt dus de rekeningen zijn erg hoog.
(Lees meer...)
fremar
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vraag me af, is het asfalt en de straat niet heel heet voor de hondenpoten?
jodyenboyke
8 jaar geleden
Ja, Manonnetje, maar toch zie je in Egypte ook gewoon honden op straat. Aan de warmte passen de honden zich wel aan, maar hun pootjes op het hete asfalt moet je een hond nooit aandoen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wij begrepen dat de wijk the Greens hondvriendelijk zou zijn.
Ben je daar ook bekend met indoor hondenspeel ruimtes met bv een hindenzwembad?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image