Hoe maak ik het snelst vakantievrienden op een camping?
Ik ga elk jaar op vakantie naar een camping, maar ik heb nog nooit echt vakantievrienden gehad. Ik denk dat dit komt doordat ik niet zo snel op iemand afstap om te vragen of ze mee gaan zwemmen ofzo. Hoe kan ik op een andere manier snel vakantievrienden maken?
Ik heb je vraag gelezen en ik snap dat je in een lastig parket zit, en vakantievrienden maken is natuurlijk moeilijk als je daar niet zo goed in bent. Maar ik heb een hele goede oplossing voor je. Ik heb het even in een stappenplan opgeschreven voor U:
1. Verken de buurt van je camping, kom erachter wie er in de camper achter je woont!
2. Kijk goed om je heen bij openbare plekken zoals zwembaden of je leeftijdsgenootjes ziet ( en die moeten natuurlijk wel Nederlands spreken. Of Engels, een ander talige vriend is ook leuk!)
3. Een klein trucje om toch een gesprek aan te gaan ; neem mee naar het zwembad een extra handdoek, kijk dan wanneer je toekomstige vriend/vriendin weggaat en als diegene weggaat loop je erachteraan en vraag je of die tweede handdoek (die eigenlijk dus van jou is (; ) van die persoon is . Zo heb je een gesprek en kun je verder praten
4. Zoek uit wat de interesses zijn van je toekomstige vriend/vriendin en nodig diegene uit om dat met hem/haar te gaan doen Ik hoop dat U hier wat aan heeft gehad, anders heb ik nog wat tips voor u!
1. Doe mee aan Facebook acties, daar kun je leuke dingen mee winnen!
2. Doe mee aan activiteiten op de camping! Zoals een voetbalwedstrijd of een potje verstoppertje is altijd een goed idee.
3. Zoek uit waar je toekomstige vrienden wonen en loop daar dan op de camping extra vaak langs ;)
4. Schakel de hulp in van een vriend of vriendin en vraag die om hulp over hoe je die knappe hunk bij het strand aan kan spreken :) Maar mijn belangrijkste tip is dat je gewoon jezelf moet zijn! Ze moeten U gewoon nemen zoals je bent en voor niemand anders. Vriendelijke groet,
Superhero38
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.