Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je drinken meenemen naar je hotelkamer?

Binnenkort ga ik voor het eerst 'All inclusive' op vakantie, in een hotel in Spanje, omdat ik nogal iemand ben die het liefst de hele vakantie ligt te Netflixen op bed, vroeg ik me af of ik gewoon eten van het buffet/de bar waar je de hele dag door eten en drinken kunt halen, mee kan nemen naar mn kamer. Dan kan ik s'ochtends bijvoorbeeld gaan ontbijten met mn familie, daarna lekker een kop koffie halen, die meenemen en gewoon lekker weer op bed gaan liggen om nog wat afleveringen Breaking Bad te kijken =)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Hoi Foxarin,

Ja! Dit is toegestaan. Je kan gewoon voordat je naar je hotelkamer een flesje drinken halen in bijvoorbeeld de supermarkt of een automaat en deze naar je hotelkamer meenemen en nuttigen.

Groet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Elk hotel is anders en het kan zijn dat het wel/niet mag , voor een duidelijk antwoord zou ik het de hotel vragen.

In de meeste hotels mag je EIGEN consumpties meenemen en nuttigen in je kamer.
Hierover doen ze vaak ook niet moeilijk wanneer het niet mag.

Maar om eten van het restaurant oid mee te nemen naar je kamer daar doen ze vaak wel wat moeilijker over.
Vanwege het servies, het zoek raken ervan en het laten verspreiden en terug vinden op de raarste plekken.

Over drankjes doen ze vaak niet zo moeilijk over.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing