Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hou overtuig ik mijn reisgenoot dat mijn naaldhakken echt mee moeten naar Spanje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Kwebbel, een goeie raad van mij;

NIET MEENEMEN!

maar...

DAAR KOPEN!

Wat is er nou gaver dan in het buitenland shoppen voor schoenen?

Prop in plaats daarvan je koffer vol met afgetrapte gympen en kapotte slippers. Dan hoef je 'm in Spanje tenminste niet te overtuigen van de absolute noodzaak van het aanschaffen van een paar nieuwe hakken...

Of 2 paar

Of 3...

;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Vertel dat je anders thuisblijft.
AWM
14 jaar geleden
Nou, dan zul je minimaal één goed argument hebben waarom je op het strand, de Spaanse klinkerstraatjes of de lange afstanden over grind- en zandpaden makkelijker of beter kunt lopen met naaldhakken dan met echte schoenen.

Nu is de functie van naaldhakken natuurlijk niet ' lopen' maar er mooi uitzien als je zit. Dus je kunt ook minimaal één reden geven waarom je er al dan niet voor hem zo mooi mogelijk uit moet zien als je zit.

Maar mannen moet je het nut van mooie schoenen waar je eigenlijk niet op kunt lopen niet proberen uit te leggen. Dus ik zou ze gewoon per ongeluk ergens onder in de koffer stoppen.

Of probeer het eens met : ik ben ZO verliefd op die dingen, als ik ze niet meeneem, heb je dikke kans dat ik ter plekke minstens twéé paar aanschaf, gewoon omdat ik niet zonder kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom? daarom, omdat ik het zeg.... rest van de dag vrij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je in het Spaanse uitgaansleven ècht niet meetelt op je slippers. Por favor........!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt toch slech ts op je gympen de disco in? En mannen hoeven niet alles te weten,dus hup de koffer in:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel, dat als je s`avonds op een terrasje gaat zitten, je daar niet voor gek wilt gaan zitten met een paar ouwe gympies of wandelschoenen aan.

Ga jij ook voor hem bepalen welke schoenen hij mee moet/mag nemen?

Zo nee, dan heeft hij er toch ook niets over te zeggen welke schoenen jij meeneemt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga toch maar niet mee!
Zeg maar dat dat juist het perfecte waoen is,om hem te overtuigen. Vooral als het stilettohakken zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg dat je kuitjes er zo aan gewend zijn dat je ze af en toe gewoon aan moet omdat er anders een biologische reactie plaatsvind waardoor je pijn krijgt. Vertel ook dat dit bij meer vrouwen voorkomt en dat je in de wandelgangen hebt gehoord dat ze er momenteel onderzoek naar doen. (smile)

Toegevoegd na 1 minuut:
En vooral niet blozen als je het verteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel ik er dan erg flirty en sexy uitzie, met de bedoeling die Spanjaarden helemaal gek te maken, zal ik je heus trouw blijven en heeft het allemaal niet te betekenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders voel je je ongelukkig. Geef toe dat je gestoord bent, elke mens heeft recht op drie afwijkingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedreig hem met die hakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel hem dat de dames in erotische films en op erotische foto's altijd hun schoenen naaldhakken aanhouden. (Dat is echt waar!) Dit is blijkbaar opwindend voor mannen. Beloof hem een spannend moment als jij je naaldhakken mag meenemen. Succes verzekerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing