Ik vlieg morgen (20 juli) naar Indonesië, maar mijn paspoort is nog max. 5 maanden geldig (moet minstens 6 maanden zijn). Wat kan ik doen?
Indonesië accepteert geen noodpaspoorten.. er staat dat het paspoort nog minstens 6 maanden geldig moet zijn; die van mij is 5 maanden.
maar vraag me af of je daar de tijd voor hebt ? Duurt de spoedprocedure ook te lang, informeer dan op Schiphol of u een nooddocument kunt krijgen. Dit loopt via de Koninklijke Marechaussee.
https://www.defensie.nl/organisatie/marechaussee/inhoud/contact/district-schiphol bel ze op
misschien kunnen ze op schiphol een paspoort voor je klaar leggen ? wellicht dat je je paspoort in combinatie met dat nood document
voldoende is ? succes.
kost misschien wel wat extra maar anders ben je denk ik wel je geld kwijt of althans een groot deel daarvan.
geeft je misschien net voldoende tijd om je paspoort op te halen ? Man wat een ellende lijkt me dit succes
Hoe komt het dat je je dat vandaag pas wilt gaan regelen ?
Paspoort bij de gemeente kan regelen zit er dus niets anders op dan je vlucht proberen om te boeken ?.
Reis je alleen ? of met meerdere in je gezin ? het kan een optie zijn alleen jouw ticket om te boeken ?
Scheelt je in elk geval geld , je zult dan je vrouw/vriendin of anderzins alleen moeten laten reizen en 2 dagen later gaan. succes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.