Bij aanpassing ESTA zijn niet alle gegevens meer correct, is dit een probleem?
Ik ben in april/mei 2013 naar New York geweest en heb toen een ESTA aangevraagd. Ik ga eind maart tot 1e week april dit jaar weer naar Amerika en mijn huidige ESTA is nog geldig. Ik heb de locatie aangepast op het formulier, maar zie hier ook nog de vluchtgegevens van mijn trip naar New York zijn en dit kan ik niet aanpassen. Is dit een probleem?
Ook kreeg ik onderstaande geautomatiseerde mail:
ATTENTION! The travel authorization submitted on April 14, 2013 via ESTA will expire within the next 30 days. It is not possible to extend or renew a current ESTA travel authorization. You will need to apply for a new ESTA travel authorization. Please reapply at https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ if travel to the United States is intended in the near future. If there are 30 or more days left on the old authorization you will receive a warning message during the application and be asked if you wish to proceed.
Deze mail kreeg ik dus NA het aanpassen van mijn huidige ESTA. Moet ik nu een nieuwe ESTA aanvragen? Bij de ambassade kunnen ze me niet verder helpen..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.