Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet je op letten bij het plannen van een roadtrip?

Ik wil dit jaar graag een roadtrip maken door Ierland, Schotland, Wales en Engeland. Om informatie in te winnen heb ik veel websites bekeken naar interessante plaatsen om te bezoeken en waarop je moet letten bij het plannen van een roadtrip. Echter heb ik nu 10 lijsten waar telkens weer iets nieuws op staat. Het is voor mij dus erg lastig om te weten of ik alles heb omdat ik steeds weer nieuwe "aandachtspunten" vind.

Dus hierbij mijn vraag. Wat zijn ALLE punten waarop je moet letten bij het plannen van een roadtrip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

sorry, maar ALLE punten. Die ga je niet vinden. want iedereen heeft een andere mening over wat er wel/niet nodig is. Als je 10 lijsten hebt gechecked en alle punten gecombineerd, dan hoef je je denk ik weinig zorgen meer te maken over dat je iets vergeet.

Waarschijnlijk heb je echt wel genoeg op die lijst staan. Veel mensen reizen alleen met een rugzak, hun paspoort, telefoon, geld en pinpas en die overleven het ook. Dus een roadtrip komt ook wel goed. En vergeet niet, mensen helpen je heel vaak als je reist, dus als je iets mist, kapot gaat, of nodig hebt, wordt je vaak geholpen als je er om vraagt. En dat hoort een beetje bij het avontuur :)

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing