Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de snelste en goedkoopste manier om vanuit Antwerpen naar Zuid-Frankrijk te gaan?

Ik wil met tussenstops vanuit Nederland naar Spanje. Ik ga eerst naar Antwerpen en dan ben ik van plan om naar Noord-Frankrijk (rondom Parijs zeg maar) te gaan in 1 dag. Dan ga ik daar slapen enz. en dan naar Zuid-Frankrijk en dan Spanje. Maar ik weet niet de beste/goedkoopste manier. Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken en ook de kosten?
Of kan iemand mij verder helpen?
Het liefst heb ik alles t/m Spanje, maar een klein deel van de reis is ook goed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Het goedkoopst: busreizen. zie de bron, kijk ook bij hun conculega' s.
Het snelst: vliegen. Het snelst is nooit het goedkoopst, hoewel dit soms bij vliegreizen wel kan voorkomen.

Maar wat jij vraagt is heel moeilijk goedkoop te doen, vooral omdat je die tussenstops wilt. Met een motorfiets is eigenlijk de enige goedkope manier om het te doen -- maar dat is niet de snelste manier. En door die tussenstops te willen, gaat het al helemaal niet snel. Liften, zoals werd gesuggereerd, is (veilig of onveilig) ook een gok, je kunt worden afgezet op een plaats van waar je niet verder komt (of erg lang moet wachten).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing