De camping waar wij verblijven, wilt nu 6 weken achtereen gaan sluiten incl de weekenden? Mag dat?
Normaal moet je toch gewoon de weekenden erheen kunnen gaan??
Vziw mag dit; je verlengt een contract, de aanbieder wijzigt de voorwaarden van dat contract, dat geeft jou het recht om het contract op te zeggen.
De nieuwe voorwaarden (sluiting midwinter, verhoging prijs ivm gestegen kosten) lijken me an sich niet onredelijk.
Mbt voetballen -vraag eens rond? mss zijn er wel klachten geweest, of schade.
Dat het niet leuk voor je is, is logisch en wie weet kun je hier met andere gasten over spreken. De camping heeft er (lijkt mij) baat bij dat de gasten niet weglopen dus als er genoeg gasten zijn die er zo over denken, doen ze wellicht wat water bij de wijn.
Of ze draaien nu met verlies en ze kunnen niet anders dan maatregelen nemen. Dat ze midden in de winter dicht gaan lijkt me trouwens niet zo vreemd, er moet voor de campinghouder ook een periode zijn om onderhoud te (laten) doen, zelf op vakantie te gaan, etc.
Ten slotte: ookvoor ondernemers bestaat de vrijheid om niet altijd open te moeten zijn. Zelf wil je toch ook niet altijd werken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.