Wat is de goedkoopste manier om vrijwilligerswerk te doen in het buitenland?
En dan heb ik het echt over een wat langere tijd, 6 maanden ofzo, dus niet 1 of ander werkvakantie ofzo.
Ik heb al heel wat projecten gevonden op internet, maar dat is allemaal verschrikkelijk duur, zeker minimaal 6000 euro voor een half jaar. Zit vliegticket er nog niet eens bij.
Vind ik erg veel geld om ergens te mogen werken.
Wat is de goedkoopste mogelijkheid?
Ja, ik weet dat alles zelf regelen, en zelf onderdak vinden etc. het goedkoopst is, maar dat valt niet mee als je de weg niet kent, dus ik wil wel graag dat alles voor me geregeld is.
neuh... als het een hotel zou zijn en een vakantie, ja, dan zou het wel erg goedkoop zijn!
Maar het is logeren bij een gastgezin, en je moet ook nog de hele week werken ervoor. Dan vind ik 6000 euro bijbetalen toch wel erg duur hoor. @LimaWhiskey. Weet ik nog niet. Ik zou zo tig landen kunnen opnoemen dat me wel interessant lijkt, dus daar ga ik niet eens aan beginnen ;-) Wel heb ik een lichte voorkeur voor Amerika of Azie boven bijvoorbeeld Afrika. Maar voordeel van Afrika is weer dat daar meer Engelstalige landen zijn als in Azie bijvoorbeeld.
Maar een nieuwe taal leren op locatie sta ik ook helemaal niet afwijzend tegenover.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.