Mijn vrouw wil graag de Wieliczka zoutmijnen bezoeken. Wat is economisch de slimste manier?
Ik heb geen auto, en we hebben heel weinig geld. Dus we zoeken een goedkope oplossing. Antwoorden als lopen is onzinnig, en geen optie. Verder ben ik best bereid om er maximaal een week van te maken als daar goedkope hotels in de buurt zijn, maar waar het dus om gaat is de reis.
Als ik google, zie ik heel veel aanbiedingen van bussen, treinen en vliegtuigen die dit beloven voor een paar tientjes, maar als ik dan zoek kom ik eerder op een totaalprijs van ver over de 1000.
Er zullen misschien wel speciale dagen zijn wanneer dit kunt, maar wanneer dit dan is moet je dan helemaal zelf uitzoeken en honderden verschillende combinaties zelf invullen.
Heeft er iemand tips?
Wij wonen in de buurt van Rotterdam (Maassluis).
(Net zoals diverse andere zaken in Polen.)
Welke andere zaken? Je mag best tips geven hoor ;-)
Zat er ook aan te denken om misschien te combineren met Warsau. Daarmee word het natuurlijk wel weer ingewikkelder... maar volgens mij best te doen om eerst naar 1 stad te vliegen, en na paar dagen met trein naar andere stad. Trein is niet duur in Polen.
Waar ik wel achter ben dat 2 enkele vliegreizen ERG duur zijn, dus als ik het zou doen, zou ik dus weer met de trein terug moeten reizen naar Warsau om daar de retourvliegtuig te halen. Terugvliegen vanaf een andere stad is dus eigenlijk geen optie.
Eigenlijk best vreemd.
http://www.goeievraag.nl/vraag/vakantie-reizen/europa/reis-ns-29-euro-polen.490504
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.