Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijm vriend in nederland houden?

İk heb een relatie met een jongen uit afrika. Hij heeft in nederland een vriendin gehad waardoor hij een verblijfsvergunning heeft gekregen. Nu die relatie is beeindigd wordt zijn verblijf ook ingetrokken. İk ben zelf pas afgestudeerd en heb geen baan ( ik voldoe niet aan het inkomen dat ik moet hebben om met hem geregistreerd partnerschap te laten doen).
We hebben ongeveer nog maar 3 maanden de tijd totdat het proces is verwerkt en dan hij terug naar zijn land moet gaan. (ps: hij werkt via een uitzendbureau dus via werkgever kan ook geen vergunning verleend worden).
İk doe alles om dit tegen te houden!
Wat kan ik doen? İk heb echt hulp nodig...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Misschien apart, maar als je zwanger zou worden dan zou het een grote kans worden of als je gaat trouwen. Volgens mij als hij hier 5 jaar lang werkt moet hij juist een verblijfsvergunning krijgen.
Het is misschien een ludieke actie, maar als je zwanger wordt en met hem gaat trouwen dan wordt hij er niet uitgezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enige wat je echt kan doen binnen de regels is een M46 procedure bij de gemeente aanvragen. Daarmee is er een kans om het te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing