Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Betekent dit dat ik tussen mijn 2 vluchten zal moeten overnachten? (screenshot)

Ik ga deze zomer op vakantie. Het zijn twee vluchten. Eerst van Amsterdam naar Londen, daarna van Londen naar Halifax. Als ik het goed begrijp kom ik om 9 uur 's avonds aan in Londen, en vertrekt mijn vlucht naar Halifax pas om half 1 's middags de volgende dag. (Engelse tijd)

Kan iemand dit alstublieft bevestigen of corrigeren aan de hand van de screenshot? Ik ben altijd heel onzeker als de tijden in AM / PM vermeld staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Volgens het screenshot ga je op zondagavond naar Londen, en maandagmiddag ga je verder naar Halifax.

Dat betekent dat je de hele nacht en ochtend in Londen bent.

AM is 's nachts en 's ochtends. PM is 's middags en 's avonds.

Misschien dat de vlucht van Amsterdam naar Londen te verzetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat klopt helemaal. Je kan stappen of overnachten in Londen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter verduidelijking: AM is van 0:00 uur tot 12:00 uur en PM van 12:00 tot 24:00 uur.
Kun je niet beter op 2 juli vliegen via Frankfurt voor € 487,45 incl. serv. tax, vlucht Lufthansa LH987 en vanaf Frankfurt met Condor naar Halifax vlucht DE2062.
Je vertrekt dan om 09:50 u. van Schiphol en bent om 11:05 u. in Frankfurt, alwaar vertrek om 13:15 u. en aankomst Halifax om 15:35 u. alles lokale tijd uiteraard.
Ook op 1 juli kun je met Britisch Airw./Air Canada met tussenlanding in Londen (BA429) en vervolgens naar Halifax (AC861). Vertrek Schiphol 10:30 u., Londen 10:45 u. en vertrek 12:35 u., aankomst Halifax 15:15 u., maar dat kost wel € 1.270,00
Alle tarieven gebaseerd op enkele reis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing