Hoe kun je het goedkoopst reizen en verblijven naar/in Porto ?
Ik heb contact met een jongen uit Portugal die in de omgeving van Porto woont. Nu zijn er plannen elkaar deze zomer te ontmoeten en ik zal er dan 2 weken verblijven. Ik heb alleen ervaring met reizen in Nederland en ook van campings e.d. heb ik geen kaas gegeten. Hij woont nog bij zijn ouders dus we zijn op zoek naar de goedkoopste mogelijkheid zoals een camping/tent. Ik heb er al veel over gezocht maar dan kom je uit bij verzorgde fancy vakanties terwijl ik dit meer als een bezoek zie ipv vakantie. Zijn er mensen met ervaring of die hierin de weg weten ? En is er op een camping een stroomvoorziening voor bijv. je mobiele telefoon ?
Omdat ik niet met het vliegtuig durf ben ik tevens op zoek naar de goedkoopste manier van reizen op een andere manier zoals bus of trein. Via NS Highspeed zag ik dat ik voor een euro of 65 in de buurt van Spanje kon komen maar vanaf daar kon ik de reis niet verder plannen. Is het überhaupt mogelijk die reis in 1 dag te maken met de trein of is er een nachttrein ? Ikzelf woon in de omgeving van Terneuzen, Zeeuws Vlaanderen.
Wat voor kosten kun je verwachten en met welke extra kosten moet je rekening houden, zoals toeslagen e.d. ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.