Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een aantal goedkope hotels in parijs?Het hoeft niet luxe te zijn,2 pers,badkamer/bed enwifi zouden handig zijn,maakt niet uit waarin parys

Hotel; badkamer, bed, wifi in parijs. Goede ligging bij winkelstraten zoals: Haussmann, St-Honoré, Champs-élysees, avenue montaigne. Hoeft er niet persé in de buurt te liggen als het maar goed te doen is met metro etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Op booking.com vind je veel hotels. Stel je zoekopdracht zo in dat je alleen de goedkopere krijgt te zien. Andere optie is hostelbookers. Naast hostels kun je via hun site ook goedkopere hotels en pensions vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt EN een bad EN Wifi?

Voor bijna geen geld? Minder dan 100 euro per nacht voor twee personen?
Dat gaat je in Parijs niet lukken.

Hoewel: op bijgaande site zie ik zowaar "free Wifi" staan:

http://www.budgetplaces.com/nl/eg_offer_list.php?checkin=2012-10-17&checkout=2012-10-18&guests=2&city_id=6#/type=hotel/sort=eg_rating+desc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotels bij de winkelstraten die jij noemt, vallen vaak buiten jouw genoemde budget.

Er zijn genoeg goedkope hotels in het centrum (binnen de ringweg) te vinden. Zeker de 2* hotels zijn betaalbaar. Hou er wel rekening mee dat bij de 2* hotels de vloerbedekking versleten kan zijn, gordijnen en behang beschadigd kan zijn, enz.

Hotel Le Faubourg (zie bron 1), Hotel De Paris, Timhotel St. Georges, Comfort Hotel Opera Drouot, Timhotel Gare Du Nord zijn allemaal 2* hotels met wifi en eigen badkamer. Via een reisorganisatie boek je deze voor rond de €200 per persoon (sommige zelfs minder)
Ontbijt is (vaak) inclusief als je via een reisorganisatie/reisbureau boekt, dat is meestal niet bij Booking.com. Bij 2* hotels is het vaak een pistoletje/croissantje met jam. Stelt niet al te veel voor.

Met een budget van €250 pp kom je trouwens wel een eind, er zijn ook wel 3* hotels die aan je eisen voldoen. Hierbij is het ontbijt beter, vaak een (eenvoudig) buffet met net wat meer keuze. Een voorbeeld hiervan is hotel Campanile Gare du Nord, zie bron 2. Dit is echt wel een net hotel, met een goed ontbijt. Enige nadeel is dat het vlakbij station Gare du Nord ligt en je last kunt hebben van het lawaai vd treinen.
Ik heb de website van Oad als voorbeeld gepakt maar je kan ook op de site van Arke, D-Reizen, De Jong Intra enz. kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb heel goede ervaring met Ibis hotels in Parijs en daarbuiten. Kamers zijn wat klein maar zeer grote openbare ruimten, uitstekend ontbijt, eerlijk geprijsd ; maar er zijn meerdere ketenhotels; ik heb daar geen ervaring mee.
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing