Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verkeerde "advanced passenger info" bij british airways. wat nu?

Bij British Airways heb ik zojuist na het online inchecken bij het opgeven van de "advanced passenger info" per ongeluk de informatie van mij bij een vriend gezet en andersom.
Ik kan ze volgens mij niet meer bereiken rond dit tijdstip en weet niet wat te doen. Mijn vlucht vertrekt morgen middag. Heb ik een probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Hangt er van af wat voor soort informatie het is. Ik verwacht geen problemen als jullie samen die vlucht maken en samen inchecken. Bij het inchecken kan je BA nog altijd op de hoogte stellen van de gemaakte fout.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BA is geen low cost carrier, dus waarschijnlijk doen ze niet zo moeilijk. Maar ik raad je aan om voor de zekerheid morgenochtend met BA te bellen op 020 3469559 Dit kan vanaf 09.00 uur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image