Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet ik betalen in slagharen?

ik heb gereserveerd bij slagharen (midweek) en het zo gedaan dat ik de helft over een tijdje betaal. die tijdje is nu aangebroken en ik weet niet hoe ik moet betalen. doen ze het automatisch van je bankrekening

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Ze kunnen het geld alleen van je rekening halen als je ze gemachtigd hebt dat te doen (dan heb je dus een handtekening op een papiertje lopen krabbelen). Het kan ook dat je een volgnummer o.i.d. hebt gekregen en een bank/girorekening nummer met de hoogte van het bedrag wat nog rest. Misschien hebben ze je zelfs twee acceptgiro's opgestuurd.

Hoe heb je de eerste keer eigenlijk betaald?

Toegevoegd na 7 minuten:
Kan ik mijn verblijf ook gespreid betalen?
Binnen 8 dagen na je boeking dien je een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag te voldoen op onze bankrekening. Het resterende bedrag dient één week voor aankomst op het park in ons bezit te zijn. Indien je het op prijs stelt om gespreid te betalen kun je contact opnemen met onze reserveringsafdeling op telefoonnummer 0523 – 683 000 voor de mogelijkheden.

Hier hebben ze het niet over een reserveringsnummer, maar die zou ik er wel bij vermelden, ook je naam er even bij zetten kan geen kwaad.

Volgnummer moet reserveringsnummer zijn. Hier kan je trouwens een bericht sturen als je er helemaal niet meer uitkomt: http://slagharen.com/contact
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing