Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost een tussenjaar naar Australië?

Weet iemand wat dit ongeveer zou kosten? 6 maanden australie, geen andere landen. Vooral om te reizen maar ongeveer 3 maanden zou ik ook gaan werken, bijvoorbeeld in een restaurant gewoon een heel simpel baantje dus. Het verblijf zou vooral in tenten en herbergen (goedkoopst mogelijk) zijn. Ik ben dan 18 en kom hopelijk net van school. (VWO-diploma op zak hopelijk) Ik zou de eerste maanden bijna constant gaan werken om het te kunnen betalen (jun-december) reis= jan-juni. hopelijk is dit genoeg info, anders hoor ik het wel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet om te beginnen naast je visum een bedrag van plm. 3000 euro op je rekening hebben. Als je dat niet aan kunt tonen heb je al n probleem. Ik heb t zelf ook bijna gedaan, maar toen ging ik naar Z Afrika. Zal even zoeken en dan krijg je de info. Iig moet je dat geld hebben. En per dag rekenen op 35 euro ongeveer. Naast je baantje(s) want dan erdien je uiteraard....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb e.e.a. in en pm gezet. ook over Z.A. omdat mensen anders weer gaan zeuren dat het niet on topic is bla bla ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou dat is heel verstandig. Ik zou het ook zeker niet doen. En overal stonden waarschuwingen langs het water. Ze hebben de tent gewoon te dicht bij het water gezet. ( waarschijnlijk hebben ze t niet eens gemerkt. zo groot zijn die beesten ;) Een andere vriendin ( mn ex) is in haar slaap in haar hals gestoken door een trechterspin. ( een zwart ei zo groot als een tennisbal had ze... zag er doodeng uit. Maar ze heeft t overleefd :) Trechterspinnen vallen mensen ook echt aan. Maar als jne daar bent zullen ze je wel vertellen dat je je schoenen moet checken voor je ze aandoet 's ochtends ;)
In Australie kan je heel goed vakantiewerken. Hoewel de economie natuurlijk ook daar slecht is... Maar je kan in de horeca of op een ranch vaak wel klusjes doen...
Dan is het wel te betalen. En je zal ook niet zomaar even veel geld uitgeven aan shoppen. Misschien een Didgeridoo als je weer naar huis gaat. Of een boomerang ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding