Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de prijs van een treinreis naar Oekraine?

Hoe duur is een treinreis naar Oekraine. Ik wil heen op 30 juli en terug op 1 augustus.

Toegevoegd na 9 minuten:
Verkeerd aangegeven, ik wil daar op 30 juli ( of vroeg in de morgen van 31 juli) aankomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
973

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat de prijs is hangt af van veel factoren, zoals leeftijd, kortingsmogelijkheden die je hebt, reisdagen, comfort onderweg en dergelijke. Kijk op www.voyages-sncf.com.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar een link van de SNCF?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is de beste voor treintickets in heel Europa, zo is me verteld. NS Internationaal is helaas niet zo sophisticated. Voor alle duidelijkheid: dit is dus niet de gewone Franse website van de SNCF voor het Franse spoor.
Voor vriend Conforms heb ik voor de gein Amsterdam - Lvov opgezocht en daar komt allerlei interessants uit. NS Internationaal kent Lvov niet eens, Budapest evenmin, Madrid niet, Rome niet, maar Wenen wel. Kortom, zo ze kunnen zich beter NS Noord-West-Europa noemen ;-))

Andere antwoorden (1)

Zoals bovenstaande al zegt, hangt van vele factoren af. Je bent ook wel een tijdje onderweg, zeker 24 uur.
Ik neem aan dat je naar Kiev wil voor de wedstrijd van Feyenoord.
Als je een vliegticket vanaf Amsterdam te duur vindt, kun je er ook voor kiezen om met de trein naar Dusseldorf, Dortmund of Keulen te gaan en vanaf daar te vliegen (D'dorf - Lufthansa; Keulen en D'mund - Wizzair).
Meestal zijn die veel goedkoper en uit ervaring weet ik dat dit ook prima vluchten zijn.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding