Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Parijs in de buurt van de Sacre Coeur en Notre Dam kan ik goedkoop eten?

Vrijdag met school naar Parijs en 's avonds mogen we zelf bepalen waar we gaan eten als het maar in de buurt van Sacre Coeur en Notre Dam is. Waar kan ik goedkoop eten? Het liefst McDonalds, is die er in de buurt? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan toch gewoon ter plaatse kijken wat er te vinden is? Het lijkt mij dat in Parijs, net zoals in elke grote stad, het stikt van de goedkope eettentjes, ze zijn goedkoop omdat er veel eetgelegenheden in een klein gebied zitten, daardoor is de concurrentie heel groot. Ook zijn er vrijwel altijd snackbars, kebabhutten of hotdogkraampjes te vinden lijkt mij. Deze zijn natuurlijk helemaal spotgoedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij metro Anvers zit een Mac ....
En in de rest van Parijs struikel je over de McDonalds , en ook Quick en KFC vind je er genoeg ......
Iets anders is Pomme de Pain , daar hebben ze heerlijk belegde stokbroodjes i.p.v. hamburgers.
Ze hebben er ook menu's met friet en limo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding