Is reisbureau verplicht geweest om ons te wijzen op grote afstand van aankomst naar bestemming toe? Na betaling bleek dat transfer niet inbegrepen was
Wij hebben online een reis geboekt naar Vallon-Pont "D Arc in Frankrijk.( voor 4 overnachtingen) We landen in Lyon. Na afronding betaling zagen we dat transfer niet inbegrepen was. Nu zagen we later dat onze bestemming 300 km verderop is. We hebben nu twee optie"s zijn we achter gekomen:1 De TGV (85 euro p.p enkele reis) Deze gaat twee keer per dag als we die missen moeten we in Lyon een hotel boeken. Hierna moeten we nog verder met een bus die er 3 uur over doet om op de plaats van bestemming te komen. Onze 2de optie is een auto te huren. Kost ons ongeveer 160 euro voor 4 dagen zonder verzekering en natuurlijk de bijkomende kosten van de brandstof. Ik heb als enige een rijbewijs, maar vind het echt stressen om ergens te moeten rijden waar ik de weg niet weet.Is de reisbureau in gebreken gebleven? Hadden ze ons hiervan op de hoogte moeten brengen van de extra kosten die er bij zouden komen? We hebben per slot van rekening niet voor niks een pakketreis geboekt. Wie kan ons advies geven. Onze vertrekdatum is al 27 april.
een + als bonus ;-) Daar koop je uiteraard geen eten mee maar wel een Goed Gevoel en dat is dan toch weer voeding voor de ziel, toch? Liefs van me
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.