Bestaat er een programma waarin camperaars mogelijke bestemmingen in kunnen voeren?
Komende zomer gaan we met de camper naar Zweden. We willen niet van te voren reserveren maar zien waar we uitkomen. Wel hebben we een aantal campings/camperplaatsen gevonden waar we graag heen willen. Bestaat er een programma (of iets in de richting) waarin je bestemmingen aan kan geven en ze op de kaart worden weer gegeven - als je ze aan klikt dat je dan meer informatie kan vinden (die jezelf thuis al hebt ingevoerd)
Er gaat een laptop mee maar we zullen niet continu een internetverbinding hebben
Iemand een idee of dit bestaat of een alternatief hiervoor?
Toegevoegd na 13 minuten:
Even een verduidelijking van mijn vraag: Een soort computer programma waarin ik alle adressen kan invoeren zodat ik ze kan zien op een kaart. En als ik ze dan aanklik dat er dan meer gegevens zichtbaar zijn (die ikzelf thuis al heb ingevoerd) Het hoeft niet een programma voor camperaars te zijn maar iets in die richting...
Toegevoegd na 1 uur:
Bedankt voor al jullie antwoorden! Maar ik denk dat ik niet echt duidelijk ben geweest. Ik ben op zoek naar een computerprogramma die ik onderweg (zonder internet) kan gebruiken. Camping en camperplaatsen heb ik al wel gevonden, nou nog een handige manier om ze terug te kunnen vinden...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.