Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo ik wil heel graag vrijwilligerswerk doen in het buitenland afrika en ik wil dit via de SIW doen. heeft iemand daar ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
836

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb via het siw vrijwilligerswerk gedaan in Indonesië. Ik vond het echt een aanrader.
Vooraf krijg je een trainingsdag, dan maak je kennis met andere mensen die vrijwilligerswerk gaan doen.
Wat ik erg leuk vond was dat het contact met andere buitenlanders en het slapen bij de lokale bevolking!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 24 maart ga ik met een kennis, een SIW'er, mee naar Utrecht. Daar houdt de SIW in haar Vrijwilligerscentrale, gelegen op Janskerkhof 1, een informatiedag. Het gebouw bevindt zich op loopafstand van Utrecht CS. Daar kan je je vragen met experts (zij die in den vreemde actief waren) bespreken. En eens kijken aan wat voor een soort project je graag wilt meedoen. Bovendien kan je laten adviseren naar welk gedeelte van de wereld je zou kunnen gaan. Je kunt namelijk ook in eigen land en Europa vrijwilligerswerk doen. Op de website kan je ook reeds vooraf op zoek naar een vrijwilligersproject gaan. Let er wel op dat het werk lichamelijk soms zwaar kan zijn en dat aan de projecten een inschrijfgeld is verbonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding