Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een jongerenvakantie in Nederland ongeveer?

En dan vooral het uitgaan. We staan niet op een camping maar doen het iets luxer met een huisje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik ging met 5 vrienden naar gramsbergen, in de buurt van zwolle. wij hadden toevallig een aanbieding gevonden, een week voor 700 euro, dat door 6 delen is ietsje meer dan 100 euro. en voor de hele week 100 euro per persoon in de huishoudportemonnee. daar kan je het goed mee redden. en natuurlijk wil je afentoe wat leuke dingen doen, ligt er helemaal aan wat je wil gaan doen. maar ik heb ongeveer 250 euro uit gegeven voor en tijdens die week. echt beste vakantie ooit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou maar al vast uitgaan van minimaal 100€ per dag,
Ivm drank, eten, uitgaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf organiseer ik altijd...als hobby .. alleenstaandenvakantie,s, maar dan huur ik een huis in de ardennen, want die huizen zijn daar veel goedkoper dan Nederland.
Als ik een heel luxe 4 of 5 sterren huis huur, met b.v. 3 badkamers, sauna, biljart , heel grote tuin met BBC e.d. bij Belvilla,
voor 12 a 14 personen, dan is iedereen voor een hele week maar zo,n 90 euro kwijt p.p. .
Je kunt daar ook leuk survivallen , kano-en en zo.
Dan kan je het wat eten en drinken natuurlijk net zo duur maken als je wilt .
In Nederland zijn de huizen duurder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding