Als er geen goede informatie wordt verstrekt bij mijn reisaanbieder, hoe kan ik dan toch krijgen waarvoor ik betaal?
Er is bij Arkefly een wijziging in het cateringconcept doorgevoerd dat Gambia en Kaapverdie bij Europa en het Middellandse zeegbied horen qua catering. Dit staat niet vermeld op de site van Kras bij het boeken, noch in de papieren die we thuis hebben gekregen. Pas bij het online reserverenvan de stoelen in het vliegtuig blijkt dat de maaltijden betaald moeten worden. Ik vind dat dit vooraf duidelijk in de informatie van de diverse seat classes had moeten staan. Ook op de site van Arkefly staat dit niet vermeld. Alleen onder het kopje "maaltijd reserveren' staat het wel, maar daar kijk je niet als je toch denkt dat je al een maaltijd krijgt. Geen enkel begrip van Kras hierover , en zij erkennen hun eigen fout niet. Ik wil graag weten waar mijn rechten liggen in deze.
Toegevoegd na 23 uur:
het is zeker niet zo dat ik denk dat ik er recht op heb. het staat duidelijk vermeld in de documentatie van Kras. ik citeer: maaltijden verre bestemmingen inclusief Gambia en Kaapverdië. kan er niets anders van maken....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.