Mag ik worden ingedeeld op een kamer bij een jongen, als we naar ons schoolreisje gaan?
Voor school gaan we zondag op schoolreisje.Heel leuk en aardig en we mochten de kamer zelf indelen en de docenten die controleerden het na.Dus ik gelijk samen met nog 3 vriendinnen(4 per kamer) ons indelen.Papiertje inleveren, toen was er een vriendin die over was.Dus wij zeiden, als er geen plek meer is mag ze wel bij ons op de kamer, dat we met z'n vijven zijn.Mooi dat hadden we geregeld met de zorgcoördinator.Nu kregen we vandaag dus de kamer indeling onder onze neus gedrukt want de docenten zouden het ook nog controleren.Toen schrok ik me een ongeluk.Ik was ingedeeld bij een jongen, en nog een meisje (waarmee ik niet kan opschieten)In plaats van mij bij mijn vriendinnen had dat andere vriendinnetje mijn plaats in gepikt.Ik moet dus nu een kamer delen met een jongen.En deze jongen is een beetje, hoe zal ik dat zeggen.Jullie weten wel wat ik bedoel.En ik ben 17, de rest van de indelingen zijn gewoon meisjes bij meisjes en jongens bij jongens.Ik moet de kamer delen met een jongen en voel me dan nogal ongemakkelijk.Dus ik ging naar de leraar toe en zei dat ik het er niet echt eens mee ben.Dat het een beetje boven mijn grens gaat.
Toen kregen we ruzie, omdat hij de ernst er niet van inziet.
Maar ik voel me compleet niet om mijn gemak.
En ik weiger om bij hem in de zelfde ruimte te gaan slapen.
Mag mijn docent mij dwingen om hier toch te gaan slapen?
Mag hij mij indelen bij een jongen?
Wat kan ik nou als beste doen?
Heel erg bedankt !
Hij ziet gewoon niet dat ik het niet wil, ik ben nou niet iemand die zomaar in de zelfde ruimte is bij een jongen zonder een docent (e).
Hij heeft contacten met GGZ en alle zorg instellingen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.