Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wij gaan op vakantie naar Californie en verblijven daar in verschillende hotels. Hebben de hotels daar meestal een föhn op de kamers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Vorig jaar rondgereisd in Californië
. Overnacht in hotels langs de route. Alle kamers hadden een föhn, zowel de weghotels als de luxe hotels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat geen 1 hotel een föhn heeft op de kamer aangezien gasten nogal graag spulletjes meenemen uit hotels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In veel hotels heb ik föhns gezien die bestonden uit een vast kastje aan de muur met een slang met mondstuk om je haar te drogen.
Op de link vind je een voorbeeld.
http://www.hotek.nl/product-catalogus/Haardrogers/detail/G-698-GDC700/Haardroger%20GDC-700%20Plus
Volgens mij hebben alle hotels waar ik ben geweest een fohn, in California ben ik nog nooit geweest, maar daar zal het vast niet anders zijn
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik weet niet of hotels in Californië in het algemeen een föhn ter beschikking hebben, maar het zal wel net als in Europa kunnen voorkomen dat ze daar ook van die speciale hotelföhns met een kastje vast aan de muur hebben.
Een föhn van huis meenemen is zinloos omdat de netspanning daar 120V is.
Je kunt natuurlijk altijd als je daar bent een föhn aanschaffen die voor die spanning gemaakt is, op de kosten van de vakantie maakt enkele tientallen dollar nou ook weer niet zoveel uit.
Mee terugnemen naar Nederland heeft weer niet zoveel zin, misschien kan je hem daar op de laatste dag aan iemand kado doen.
In de link nog een afbeelding van zo'n hotelföhn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben in februari naar Californië geweest en ik verbleef toen in (uit m'n hoofd) in 5 verschillende hotels. Die hadden allemaal een fohn. Ik ben namelijk ook een regelmatige fohn-gebruiker. Maar als je het heel belangrijk vind kan je ook op de hotelsite kijken. Vaak staat daar vermeld of er een fohn in de kamer aanwezig is of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, meestal is et een fohn, maar wel een simpel ding. Ik vind t meer blazers. Er zit een dikke slang aan, zoals bij ons de stofzuigers hebben. Aan t uiteind een pistoolvorm, maar dan als dikke holle pijp. Korte slang, en je zet em aan via een kastke op de muur waar ie ook in hangt. Maar, tis een fohn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image