Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik las 40 graden in turkije over twee weken ga ik,is dit vol te houden?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

De warmte im dat soort landen is zoveel beter uit te houden. Ik hou niet van hitte maar voor mij is het prima te doen. Fijne vakantie trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als je de hele dag in het zwembad of in de zee zit wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet dat als je veel activiteiten wil doen
In Egpte was dit ook zo, ik zat 4week lang alleenmaar in het zwembad en bij de zee
Dus als je leuk wilt shoppen en wat van het land zien is het zeker geen aanrader
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja daar is die temperatuur beter uit te houden dan hier in nl, hier is meteen zo drukkend warm daar om uit te houden:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de lucht daar eens tuk droger is, kan je die temperatuur beter hebben in T dan hier. Voor de meeste nederlanders is het niet heel prettig. Belangrijkste: Beschut je tegen de zon, drink absurd veel, en zorg dat je op plekken bent waar een briesje staat dan is het goed uit te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo leven als de Turken zelf. Dus op het heetst van de dag binnenblijven. Eventueel tukkie doen, en 's avonds genieten op terras met een spelletje trictrac
14 jaar geleden
Nope, binnen zitten en tv kijken dan maar
owja en eten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor is vol te houden. Ik vermoed dat je naar de kust gaat. Halverwege de middag steekt daar een zeewind op, waardoor het een stuk koeler aanvoelt. Shoppen kun je beter 's morgens doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing