Hoe/waar kan ik vliegtickets boeken voor normale prijzen
Hallo, ik moet binnenkort naar Long Beach, vlakbij Los Angeles, en ik wil dus een vliegtuig boeken, maar ik heb dat nog nooit eerder gedaan. Nu kijk ik online op van die sites als cheaptickets.nl die je de goedkoopste tickets moeten laten zien maar wanneer ik een enkeltje Long Beach in de laagste klas selecteer krijg ik alsnog prijzen van anderhalf duizend euro. Dit is niet normaal neem ik aan? Ik kan me tenminste niet voorstellen dat die dingen zó duur zijn... Ik moet het goedkoper hebben omdat ik anders mijn hele budget er in een keer door jaag.
Nu las ik in een ander topic dat Ryanair heel goedkoop was (http://www.goeievraag.nl/vraag/ryanair-zulke-goedkope-vluchten-aanbieden.85) maar ook daarbij kon ik alleen maar hele dure vinden.
Weet iemand misschien of ik iets fout doe, en zo ja, hoe en waar ik ze het beste kan krijgen voor normale prijzen, of horen ze echt zo idioot duur te zijn? En waar kan je die goedkope Ryanair tickets anders krijgen? Ik heb echt totaal nog geen verstand hiervan :P
Gegroet,
Martijn
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.