Degene waar ik mijn vakantie heb geboekt mailt niet terug. Wat moet ik doen?
Ik heb vorig jaar november een vakantie geboekt via de site homeaway.nl . Ik nam contact op met de eigenaar van het appartement, hij mailde altijd dezelfde dag nog terug.
We hebben de reservering toen vastgelegd, en ik heb toen een voorschot overgemaakt (20% van de gehele prijs) en hij vroeg me weer contact op te nemen zodra ik bijna zou vertrekken.
Nou vertrek ik dus over 1.5 week, en heb de man een week geleden gemaild met de vraag waar ik de sleutel moet ophalen, het adres enz..
Maar nou mailt die man dus al een week lang niets terug... En dat terwijl hij bij de reservering in november dezelfde dag altijd nog terugmailde...
Ik heb nooit iets anders gevraagd dan een mailnummer en een rekeningnummer om het geld op over te maken...
Wat kan ik nu doen?
Toegevoegd na 12 uur:
Bedankt voor alle reacties!!
Gelukkig is het toch goedgekomen. De man heeft me vanmorgen toch teruggemaild. Hij had het gewoon druk..
Heb je aanbetaling gedaan direct bij de eigenaar of bij Homeaway? Van concurrent Airbnb weet ik dat de aanbetaling naar Airbnb gaat en dat zij pas uitbetalen 1 dag nadat de boeking is begonnen. Zo voorkomen zij fraude.
Succes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.